Banana Split ... of toch bijna.

Het oog wil ook wat. Met dit ontbijtje kreeg ik een instant-verwen-gevoel. Terwijl het in feite alleen maar mager yoghurt met fruit is, heeft het door de presentatie toch iets feestelijks.

Dit heb ik klaar gelegd:

banaan, bosbessen, magere yoghurt, stevia

Zo heb ik het gedaan:

Ik denk dat de foto's hier voor zichzelf spreken. Niet vergeten om de yoghurt romig op te kloppen met de stevia.

En wat vond ik ervan?


Ik vond het geheel zeer lekker smaken. Door de mager yoghurt op te kloppen met de stevia smaakt hij lekker romig. En de bosbessen maakten het qua smaak af. Het duurde 5 minuten om het te maken.
Ik heb het gegeten als ontbijt en ik heb het gevoel dat ik snel terug honger zal hebben. De volgende keer maar ik het als tussendoortje. Voor mijn dochter gebruikte ik kristalsuiker. We gaven beiden de score 8/10.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mug cake met ei, havermout en banaan

Duif met rode wijn in de snelkookpan

Gevulde patisson